Direktlänk till inlägg 15 juli 2017

Kommer bli en spännande natt

Av Cissi - 15 juli 2017 20:55

Vårt lilla KNYTE sover just nu som en stock i vagnen, vilket hon har gjort nu i tvåochenhalvtimme. Jag har fått pumpa mina tuttar, för att dom inte skulle sprängas...så det har jag fått göra två gånger nu!

Men vill nog att hon vaknar nu så jag får mysa med henne under amning, innan jag kommer somna stående!

Åååh, jag tycker att det känns så elakt att väcka henne när hon sover såå gott med snuttefilten.

Men jag får nog göra nu i vilket fall som helst, kan tänka mig att hon kommer äta mycket nu efter så många timmars sömn.

Yes, nu så börjar hon att vakna tror jag...det verkar så. Så nu får jag ta hand om lilla KNYTET!


#villgosaochamma



/Kram & hej 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cissi - 15 juli 2017 13:01

Just nu ligger hon på sin mormors vikrade filt på golvet o somnade för en stund sedan. Jag la henne där efter att jag ammat o bytt dagens fjärde nerbajsade blöja, tror jag. Det kom pruttar medans jag satt uppkrupen i soffan o ammade henne! Men hon ...

Av Cissi - 14 juli 2017 13:13

Hej! Nu när jag för tre veckor sedan fick mitt första bebis, så kände jag för att blogga lite om hur det är att vara mamma! Jag trodde väl att jag skulle öppna upp bloggandet tidigare, men fick vänta lite på sig. Just nu för stunden så ligger h...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards